.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معوقه میلیاردی بانک‌ ملی در مازندران

سرپرست امور شعب بانک ملی مازندران میزان معوقات بانکی مازندران در سال گذشته را 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در 9 ماهه امسال نیز 400 میلیارد تومان دیگر به معوقات بانکی در استان اضافه شد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، برات کریمی بعد ازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان مازندران اظهار داشت: بانک ملی برای ایجاد اشتغال در سال 90 مبلغ 4 هزار و 82 میلیارد ریال در نظر گرفت که حدود 3 هزار و 800 میلیارد ریال آن مصوب و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
‌وی با اشاره به ‌اختصا‌ص منابع مالی برای ایجاد جایگاه سی‌ان‌جی در ساری، پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی، ایجاد مجتمع تفریحی رفاهی و ساخت و یا آماده‌سازی بیمارستان در شهرهای آمل و قائمشهر تصریح کرد: برای ایجاد پایانه گل و گیاه در تنکابن تاکنون مبلغ 35 میلیارد و 530 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.
سرپرست امور شعب بانک ملی در مازندران در ادامه از پرداخت مبلغ 17 میلیارد تومان وام ازدواج در مازندران خبر داد و گفت: بانک ملی به 116 هزار مازندرانی وام ازدواج پرداخت کرد.
وی با اعلام اینکه سیستم بانکی مازندران در حال حاضر 125 هزار میلیارد ریال پول به بخش‌های مختلف در استان واریز کردند، یادآور شد: پول موجود در استان 76 هزار میلیارد ریال است که حدود 40 هزار میلیارد ریال بیش از بودجه تعیین شده در استان تزریق شد و از منابع سایر استان‌ها به مازندران تعلق گرفت.
کریمی با بیان اینکه دریافت بیش از مبلغ تعیین شده منابع ملی برای استان پیامد پرداخت جریمه را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: با مصارف بیش از حد منابع بانکی در استان امکان ارائه تسهیلات در استان کاهش پیدا می‌کند.
وی گفت: از مجموع 125 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده در مازندران، مبلغ 15 هزار میلیارد ریال معوق است و وجود معوقات بانکی در استان مشکلات سنگینی را به توان مالی بانک‌ها وارد می‌کند.
سرپرست امور شعب بانک ملی در مازندران تاکید کرد: در صورت دریافت تنها 10 هزار میلیارد ریال معوقات بانکی هیچ پروژه‌ای در مازندران به زمین نمی‌ماند.
کریمی در پایان میزان معوقات بانکی مازندران در سال گذشته را 300 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال نیز 400 میلیارد تومان دیگر به معوقات بانکی در استان مازندران اضافه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ali 5 دي 1390
تا زماني كه (ن-ع) رييس ملي مركزي است همينه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.